Masz pytanie?

jak to działa

1. Wchodzimy na stronę http://QuickService.com.pl

 

2. Na górze po prawej stronie wybieramy opcję "REJESTRACJA". Otrzymujemy email potwierdzający. Następnie po zaakceptowaniu danych przez nasz system otrzymujesz prawa "UŻYTKOWNIKA" (czas oczekiwania okolo24h)

 

3. Następnym krokiem jest "LOGOWANIE OD SYSTEMU" wybieramy opcję logowanie, w miejscu loginu wpisujemu wybrany przez siebie LOGIN i HASŁO. W razie zapomnienia hasła klikamy opcję "zapomniałem hasło". Punkt 4.

 

4. W razie zagubienia hasła wpisujemy nasz "LOGIN", otrzymujemy na maila podanego w rejestracji link do zmiany nowego hasła. 

 

5. Po poprawnym zalogowaniu, zostajemy przeniesieni do "PANELU KLIENTA", gdzie mamy możliwośc zamówienia wszytskich usług, jak również  w górnej części strony możemy podglądnać "ZAMÓWIENIA", edytować "PROFIL", lub wylogować się dla bezpieczeństwa z "PANELU KLIENTA".

 

6. Po wybraniu usługi "DO KOSZYKA", zostajemy przeniesieni do zawarotści naszego koszyka, znajduje sie tu lista zamówionych usług, możemy nadal kontynuować zamawianie wracając do panelu opcją "KONTYNUUJ ZAKUPY" lub przejśc do finalizacji zamówienia wybierając opcję "ZAMÓW".

 

7. Finalizacja zamówienia. W opcji komentarz piszemy informacje dla Administratora, na dole formularza dodajemy pliki. Kazdy plik wgrywamy osobno co powoduje, że widzimy każdy przeslany plik do zlecenia. Akceptujemy regulamin i wybieramy "POTWEIRDZAM ZAKUP". W tym momencie otrzymujemy maila potwierdzajacego nasze zamówienie wraz ze statusem zamówienia.

 

8. Wraz ze zmianą statusu zamówienia dostajesz maila potweirdzającego w nim zawarte są instrukcje jak sprawdzić zamówienie i pobrać plik. Drugą opcją jest zalogowanie do panelu pkt. 3 i wejście w zakładkę "TWOJE ZAMÓWIENIA"  z listy wybieramy zamówinie docelowe.

 

9. Po wybraniu zamówienia z listy opcja "więcej>>" wchodizmy do szczegółowego zamówienia  w komentarzu mamy link do pobrania pliku lub plki zostanie wysłąny na email podany w rejestracji.